Livin' the good life! - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Sofie Enden - WaarBenJij.nu Livin' the good life! - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Sofie Enden - WaarBenJij.nu

Livin' the good life!

Door: sofieingriekenland

Blijf op de hoogte en volg Sofie

16 Juni 2011 | Griekenland, Nidri

Jassou!

Hallo lieve allemaal!

Weer een nieuw verslagje van mij vanuit het ontzettend mooie Lefkas! Wat hou ik toch van dit eiland! Het is echt een klein paradijsje op aarde en ik ben blij dat dit MIJN paradijsje is voor de nog komende +/- 2,5 maand! Wat gaat de tijd snel hier. Waarschijnlijk omdat ik het 1, hier zo ontzettend goed na mijn zin heb 2, omdat ik het werk ook nog eens fantastisch vind en 3, uuuhm.. omdat wat ik net al zei, het een ontzettend leuke plek is om te zijn!
Eventjes weer bij het begin beginnen:

Afgelopen week weer een nieuw groepje mensen aangekomen. Uiteraard weer een heel leuk gezelschap, maar mijn eerste serieuze klacht (betrekking tot ontevredenheid over de accommodatie, wat overigens een van onze toppers is!) heb ik binnen! Gelukkig heb ik hem goed weten op te lossen en de familie in kwestie is nu lekker vakantie aan het houden! Verder heb ik mijn eerste beoordeling ook al weer in de pocket! Ik geloof dat ik nog nooit zo'n goede eerste beoordeling heb gehad! Alleen maar + en ++ super goed dus voor een eerste beoordeling (++ is het beste, en + is dus gewoon goed!)

Verder heb ik contact gehad met school, en die komt mij ongeveer rond week 26 bezoeken, Mnr van Dooren, mijn duits docent, leuke vent dus dat gaat goed komen! We waren aan het mailen want hij begreep niet helemaal waar ik zat en hij vroeg zich af hoe ik in GODSNAAM op Lefkas terecht was gekomen.. Uhhh met het vliegtuig was daarop mijn antwoord. (Eigelijk had ik moeten zeggen vliegen via Athene en de het laatste stukje openbaarvervoer, ongeveer 8 u met de bus!;-)) Daarna mailde die mij dat hij nog wat van zich liet horen en dat ie het fijn vond om te horen dat alles goed ging, maar dat ie nou echt ging stoppen met mailen, want hij moest naar huis voor de soep en erpel, haha zo mailde hij het echt!

Verder heb ik de afgelopen weken heel wat griekse avondjes mee gemaakt, we worden natuurlijk overal uitgenodigd en daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk! En zo staan Dymph en ik dus de sartaki mee te dansen op de (vele eentonige) griekse muziek!

Vandaag was mijn vrije dag. En ik heb vandaag echt een soort van mini vakantie gevoel gehad! Heerlijk, werd alleen een beetje laat wakker (12.30) beetje jammer op je vrije dag, maar ik zal het wel nodig gehad hebben! Ik heb meteen mijn bikini aangetrokken en de plattegrond van Lefkas tevoorschijn getoverd. Waar zal ik vandaag eens na toe rijden!? Ik had geen zin om weer in Nidri op het strand te gaan liggen, wat eigelijk ook helemaal niet zo'n mooi strand is als je ziet wat Lefkas allemaal te bieden heeft. Ik zag Kathisma op de kaart staan en ik wist dat dit een heel mooi strand moest zijn. (ongeveer 40 min rijden dus goed te doen) geen route beschrijving bij me natuurlijk maar ben gewoon gaan rijden en zag wel of ik er uit zou komen! Het blijft gewoon een kwestie van boordjes volgen en voila, daar stond ik dan 40 min later op Kathisma beach! Daar heerlijk op het strand gelegen tot ongeveer half 5, en toen nog even op de terug weg naar Agios Nikitas gereden, dit is zo'n lief schattig dorpje aan zee. Jullie horen het wel, Sofie wil voorlopig nog niet naar huis! ;)

Verder komen papa en mama zaterdag al aan! Super leuk heb er echt zin in om ze alles te kunnen laten zien, en dat ze zien waar nu voor de komende tijd mijn thuis is! Mijn werk gaat natuurlijk helaas gewoon door, dus ik kan ze helaas niet ophalen van de luchthaven omdat ik s'avonds mijn info's moet houden. Ik rijdt zondag na mijn info dat zal ongeveer half 11 zijn richting Parga om ze op te kunnen zoeken. Ik heb een hotelletje geregeld voor een nachtje dus dan kunnen we de zondag de hele dag en avond iets samen gaan doen! (Check even op internet Hotel Letista, haha volgens mij is het best wel luxe, en ik hoef er uiteraard niks voor te betalen, lang leven het werk als hostess!!;)) Tuurlijk mis ik Maarheeze (en vooral Stan) heel erg. Maar gelukkig overheerst het gevoel niet en vind ik het heerlijk om hier te zijn.
Verder ga ik vanavond met mijn collegaatje van het kantoor die werkt voor Rossholidays (ook een Nederlandse organisatie) Carina lekker een hapje eten in een restaurant in Geni, mijn idee want dat is echt een super mooie taverna aan zee met ontzettend mooi uitzicht, en je schijnt er heerlijk vis te kunnen eten, jammie!!
Tot snel allemaal!!

Liefs, Sofie

  • 16 Juni 2011 - 16:41

    Tijn:

    Bonjour Sofia, leuk om weer een verslag van je te lezen! Geniet nog maar van je 2,5 maand daar want het is weer zo voorbij! Hier gaat ook alles goed, heb t ook erg druk met stage maar heb het echt goed naar mn zin. Geniet trouwens voooral nog van het weer want hier zijn de voorspellingen (tijdens ledub) echt slecht! Ik ga na nu ook voor t eerst weer terug na Brabant, eindelijk weer ff thuis. Xxx Tijn

  • 16 Juni 2011 - 17:13

    Simone:

    hee meis
    weer een leuk verslagje
    fijn dat je het nog allemaal naar je zin hebt:D
    Ja de tijd vliegt voorbij, ik weet het haha over 10 weken ben ik al klaar en vlieg ik weer naar huis,
    Nou meid nog veel succes en veel plezier met je mama en papa!

    xxxjes

  • 16 Juni 2011 - 17:59

    Julia:

    Hey Sofie,
    Wat een super verhaal weer! Ik krijg zo'n beetje heimwee naar Lefkas ;-) Geniet ervan.
    Groetjes, Julia

  • 16 Juni 2011 - 18:33

    Kristy En Ruben:

    Olaaa Chick!
    Wat een leuk verslagje weer zeg!! De tijd vliegt zo wel voorbij! ;) Super dat je al zo'n goede beoordelingen hebt gekregen! Staat weer mooi op papier he!;) Geniet nog maar lekker 2,5 maand van je avonturen en leuke dingen daar!:) En veel succes met stage nog!! tot snel weer op skype ! xxxx kristy en ruben

  • 16 Juni 2011 - 20:21

    Kristy R:

    Haa meid,

    Wat weer een ontzettend leuk verhaal om te lezen!
    Nadat ik dit had gelezen, snap ik dat je voorlopig nog niet naar huis wilt!
    De tijd gaat inderdaad best snel!

    Fijn dat je een goede 1ste beoordeling hebt gehad, dan weet je ook al een beetje wat je van de 2de kan verwachten!:)

    Ik hoop dat we snel weer een keertje kunnen skypen!:)

    Meid, nog heel veel succes met je stage! en geniet nog maar lekker verder daar!:)

    Xx Kristy

  • 17 Juni 2011 - 07:48

    Marian:

    Ha Sofietje

    wat fijn dat je het zo geweldig naar je zin hebt en ondertussen ook zo'n goede beoordelingen haalt. Maar....ik had niet anders verwacht, het straalt er gewoon af.

    Leuk om zo meteen jullie pap en mam alles te laten zien, zij zijn ook erg benieuwd!! Ik hoor het wel.

    Groetjes uit Rooi
    Marian

  • 17 Juni 2011 - 14:31

    Patty:

    Hey Sofie,
    fijn dat alles zo voorspoedig verloopt! Ik begrijp dat je het daar wel naar je zin hebt zo! Geniet er nog van en tot over 2,5maand :)
    Xx

  • 17 Juni 2011 - 15:16

    Ank:

    Ha Sofie!

    Net je leuke verhaal gelezen,
    fijn dat alles zo goed gaat!
    Blijf trouwens maar s een beetje uit die zon want je word belachelijk bruin!
    Word straks in hollandweer afkicken (trouwens ook al dat uit eten haha)
    Fijne tijd met jullie mam en pap he.

    Groetjes xx Ank

  • 18 Juni 2011 - 20:07

    Ria:

    hallo Sofie
    ook ik lees met veel plezier je verhalen, geweldig dat het zo goed met je gaat. Fijne dagen met je ouders en wens ze een fijne vakantie van ons. gr. Jack en Ria v.d. Eijnden

  • 19 Juni 2011 - 13:20

    Paul,renie,eline,jel:

    Ha Sofia,
    Je hebt daar een geweldige tijd, dat lezen we wel.Fijn hoor!!!!
    Ondertussen zul je wel in Parga zijn, veel plezier met Frank en Marieke, maar dat zal wel lukken.
    Laat ze het mooie Griekenland maar eens zien.
    Wij gaan dadelijk weer naar zinderend Oirschot, ook leuk. Alleen het weer is hier wat minder als bij jullie.
    Veel plezier samen en geniet ervan.
    Groetjes van ons.
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 20 Juni 2011 - 12:09

    Dianne:

    Hoi Sofie,
    Wat een leuke verhalen heb je weer,echt geweldig wat jij meemaakt!!
    Maak er maar een fijne en gezellige tijd met jullie pap en mam van en wij horen het wel weer..
    Heel veel groetjes uit het natte Oirschot,
    Dianne.

  • 22 Juni 2011 - 10:44

    Arno En Erna:

    Hallo Sofie,
    Ondertussen weten we al dat jullie Pap en Mam Parga helemaal geweldig vinden. Nu afwachten wat ze van Lefkas en Nidri vinden, maar jij kan ze naar alle mooie plekjes sturen. Hopelijk kun je zelf ook regelmatig mee, kunnen jullie bij kletsen. Doe ze veel groetjes als ze in Nidri aankomen en geniet ervan.

  • 22 Juni 2011 - 21:49

    Nelleke:

    Jassou lieve Sofiea

    Ik hoef natuutlijk niet te vragen hoe het daar gaat want dat heb ik weer gelezen. Geweldig. En je hebt het naar je zin en een goede beoordeling en alles mooi en gezellig. Het kan daar niet kapot. En hoe gaat het daar met je papa en mama? Laat ze maar veel zien en doe ze de groeten van ons. Je alleen achtergebleven broer is vanavond bij ons geweest en het was gezellig. Nou tot het volgende spannende verhaal en een dikke kus van ons allemaal. groetjes WNERR

  • 23 Juni 2011 - 14:27

    Anique:

    He meissie!

    Wat geweldig om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Kon ook bijna niet anders, maar je weet maar nooit ;)
    Gezellig dat je paps & mams er zijn. Zal wel een leuke ervaring zijn. 'Op vakantie' en toch hard moeten werken.
    Als ik de staatsloterij win zal ik voorstellen om het Kruidvat dicht te gooien en met z'n allen jou op te zoeken ;)
    En van je beoordeling: ik had ook niet anders verwacht!

    Ga zo door & geniet er lekker van meid.

    Groetjes!xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sofie

Actief sinds 24 Maart 2011
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 48166

Voorgaande reizen:

03 Mei 2011 - 20 September 2011

Stage TUI, Lefkas/Parga Griekenland

Landen bezocht: