Bezoek! - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Sofie Enden - WaarBenJij.nu Bezoek! - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Sofie Enden - WaarBenJij.nu

Bezoek!

Door: sofieingriekenland

Blijf op de hoogte en volg Sofie

25 Juni 2011 | Griekenland, Nidri

Hallo lieve allemaal!

Weer een nieuw verslagje van mij!
Zaterdag de 18e zijn papa en mama geland op Prevesa. Super leuk om ze weer te zien!
Mijn werk als hostess gaat natuurlijk gewoon door, dus ik heb ze zaterdag helaas niet kunnen zien omdat ze eerst 4 dagen naar Parga gingen. Gelukkig kon ik zondag de heledag vrij pakken en ben ik in de ochtend naar Parga gereden! Echt heel leuk om ze weer te zien! We hebben zondag de hele dag samen opgetrokken in Parga en dat was voor mij dus ook echt een vakantie gevoel. Parga is ook zo leuk. We zijn smiddags met een treintje mee geweest naar de Watermills, haha deze excursie lag eigenlijk bekant bij pap en mam in de achtertuin (van de accommodatie) dat wisten we niet dus we moesten ook heel erg hard lachen toen we met het treintje voorbij de accommodatie reden, “ jaa da hadden we makkelijk kennen lopen” was ons pap z'n opmerking;)
Maar toch was het echt de moeite waard, leuke excursie! We hebben toen s'avonds lekker ergens gegeten en heb toen papa en mama op de watertaxi gezet.

S'avonds werd ik uitgenodigd door Yvonne om mee een kijkje te gaan nemen in het uitgaansleven van Parga! Echt een geslaagde avond en lag dan ook om 04.30 pas in mijn bedje! Het kantoor van mij had een prima accommodatie voor mij geregeld, wat een luxe zeg! De volgende dag ben ik met papa en mama nog wezen lunchen en tegen 14.00 ben ik terug gereden richting Lefkas omdat ik nog mijn hotelbezoekjes moest houden.

Woensdag zijn papa en mama aan gekomen in Lefkas, en ze vinden het hier echt fantastisch (ik had ook niet anders gedacht!) De woensdag avond had ik een etentje met het kantoor en daarna zijn we met alle meiden van het kantoor wezen stappen in Nidri en een Mojito tour gehouden, haha echt zo leuk. Zo leer je de mensen op het kantoor toch wel even anders kennen, op het kantoor is iedereen altijd heel serieus, maar met het avondje stappen kom je er dan al gauw achter hoe iedereen is in zijn vrije tijd! We hadden dan ook flink doorgezakt want we verlieten de Saloon Pub ongeveer tegen 04.00! Donderdag was mijn vrije dag en had met papa en mama om half 10 afgesproken (best wel vroeg want ik lag er dus pas om 04.00 in, haha!) We zijn met de auto langs de kust van Lefkas gereden en pap en mam waren helemaal verrast, het is hier ook zo prachtig! Ik denk zelfs dat ze er een nieuw vakantie adresje bij hebben! Nu denken jullie dat ik hier alleen maar doe stappen, maar dat valt mee hoor, er moet gewoon gewerkt worden! Vandaag heb ik een groep van 35 man op gehaald en ga vanavond alvast 2 info's geven en morgen nog eens 2, dus dan heb ik morgen weer wat tijd om door te nemen met papa en mama. Vandaag zijn ze op de Kefalonia Ithaka Cruise en ze smste net al dat ze het helemaal geweldig vinden!
Verder lopen de temperaturen hier op Lefkas al aardig op, echt flink afzien in mijn TUI kostuum, dat wordt nog wat strakjes als het ECHT heet gaat worden.

Verder zijn ze hier in Griekenland al flink aan het staken, opzich merk ik daar niet zo heel veel van, alleen dat ze af en toe de stroom en internet er voor een uur afhalen, en zo doen ze dat schijnbaar elke keer op een andere plek in Griekenland om wat geld te besparen, heel irritant!

Nou lieve mensen, tot snel weer!

Xxx Sofie

  • 25 Juni 2011 - 11:59

    Sander + Yvon:

    Hey Sofieje,

    Ziet er goed uit... Zo te lezen vermaak jij je wel!
    Ontzettend leuk verhaaltje weer..
    Geniet maar lekker van het mooie weer, wij zitten in de regen ;)

    Spreekje Xx Yvon en Sander

  • 25 Juni 2011 - 12:46

    Simone:

    heeee meis,

    Echt super leuk dat jullie pap en mam er nu zijn:D echt even lekker van genieten meid want ze zijn zo weer weg. ja de temperaturen stijgen hier ook met de dag het is vandaag 38 graden haha,
    maar meis nog veel plezier met je papa en mama!

    Xxjes Simone

  • 25 Juni 2011 - 15:10

    Kristy R:

    Haa Sofia,

    Leuk je verhaal weer te lezen!
    Het lijkt er inderdaad wel op dat je veel opstap gaat;) haha, maar werken hoort er natuurlijk ook nog bij.

    Geniet nog even lekker met jullie pap en mam en hoop je snel weer even een keer te spreken!

    Xx Kristy

  • 25 Juni 2011 - 16:03

    Kristy En Ruben:

    Heey vriendinnetje!!
    Wat super weer!!:D Geniet er nog maar lekker van samen met jullie pap en mam! Wat ben je trouwens al mooi bruin geworden zeg!! Veel plezier nog! En tot snel xxxx Kristy en Ruben

  • 25 Juni 2011 - 22:18

    Nelleke:

    lieve Sofiea,Franco e Marieko

    Het gaat geweldig daar lees ik weer in mijn boek.Wat zal het volgende hoofdstuk weer voor spannends brengen? Nee Sofie grapje maar je hebt het nog steeds naar je zin en het zal zeker heel leuk zijn met mama en papa. Kun je eindelijk weer eens een keer lekker steggelen, want dat zul je toch wel gemist hebben. Geniet nog maar een paar dagen met hun en dan kun je weer uitkijken naar de volgende die komen. Wij hebben verder geen nieuws alleen ik mis je gezellige avondjes wel een beetje.Maar ja dat komt ook weer goed. Heel veel groeten ook aan mama en papa en voor jouw nog een hele dikke xx WNERR

  • 26 Juni 2011 - 10:47

    Wendy En Ronnie:

    Hey Sofie!!

    Wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt.... Leuk om je te volgen!

    Leuke foto's! Zo te zien ben je al flink bruin geworden... (maargoed dat is natuurlijk niet zo gek met zo'n weer)

    Veel plezier met paps en mams... En geniet ervan!

    Liefs, Wendy & Ronnie

  • 26 Juni 2011 - 12:29

    Aniek:

    Hoi Sofie,
    we zijn weer op de hoogte.
    Groetjes aan iedereen.

  • 26 Juni 2011 - 17:26

    Arno En Erna:

    Hallo daar, wat een mooie foto's. Ja via sms hadden we al gelezen dat jullie Papa en Mam het echt heel mooi vinden daar. Geniet nog effe en veel groetjessssssssss

  • 26 Juni 2011 - 20:03

    Marian:

    Ha Sofietje,

    erg leuk om je via je verhalen te volgen, je ziet er goed uit. Ik zit relaxt met de laptop op de bank, TV met de smaakpolitie (is die ook al bij jullie gesignaleerd?), wijntje er bij en effe een beetje Griekenland.

    Leuk dat jullie pap en mam er zijn, ik hoor zondag de verhalen wel.

    Groetjes
    Marian

  • 26 Juni 2011 - 22:25

    Loudy:

    Hey Sofie,

    Ik krijg al helemaal een vakantiegevoel als ik al die foto's zie! Heerlijk!
    Geniet ervan!

    x Loudy

  • 30 Juni 2011 - 12:13

    Paul,renie,eline,jel:

    Ha Sofia,
    We hoorden van Marieke en Frank dat ze het zo fijn hebben gehad bij jou in dat mooie Griekenland.
    Ze hebben er echt van genoten hoor, leuk dat ze nou jou stekje ook gezien hebben.
    Nog een weekje en dan hebben wij ook vakantie. Dus onze vooruitzichten zijn ook prima.
    Geniet nog lekker daar en ondertussen ook wat werken maar ook dat hoort er een beetje bij.
    Veel plezier, groetjes van ons allemaal.
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 30 Juni 2011 - 18:15

    Mama:

    Ha meisje, we hebben het inderdaad superleuk gehad met je daar in Nidri. Je bent daar helemaal op je plaats, dat hebben we zelf nu gezien. Blijf je werk daar met veel plezier doen dan heb je daar een supertijd die je nooit meer vergeet. Dikke kus papa en mama

  • 02 Juli 2011 - 19:00

    Ank:

    Ha Sofieke,

    Weeer een erg leuk verhaal.
    We hebben van jullie thuis al een mooi boekje over Lefkas, krijg er zo wel heel veel zin in!
    Begint al op te schieten he?

    Groet Ankxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sofie

Actief sinds 24 Maart 2011
Verslag gelezen: 569
Totaal aantal bezoekers 48168

Voorgaande reizen:

03 Mei 2011 - 20 September 2011

Stage TUI, Lefkas/Parga Griekenland

Landen bezocht: