2e maand in Griekenland! - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Sofie Enden - WaarBenJij.nu 2e maand in Griekenland! - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Sofie Enden - WaarBenJij.nu

2e maand in Griekenland!

Door: Sofieingriekendland

Blijf op de hoogte en volg Sofie

03 Juli 2011 | Griekenland, Nidri

Hallo lieve allemaal!
Zoals de titel het al zegt; Al weer 2 maanden in Griekenland! Wat gaat de tijd snel zeg. Kan me nog goed herinneren hoe ik afscheid op schiphol nam 2 maanden geleden, en moet je me nou eens zien!
Pap en mam zijn dinsdag ook weer vertrokken en mijn werk is weer gewoon door gegaan! Ik heb een hele leuke tijd met ze gehad hier op Lefkas en ze vonden het geweldig hier! Heb ze voor kunnen stellen aan alle grieken, en de gladjanus van restaurant El Greco zei tegen mij ;Say hello to your parents! Dus bij deze! ;) Nu dat ze gezien hebben hoe leuk ik het hier heb en hoe aardig iedereen is maken ze zich misschien iets minder druk om mij, ik red me hier wel hoor! Nu is het maar weer wachten op het volgende bezoek, en dat zijn Stan en zijn ouders + Bob!! Heb er echt heel erg veel zin in, nog een kleine 4 weekjes, maar die zijn hier toch zo voorbij!
Vandaag heb ik een lekker extra vrij dagje gehad, heerlijk. We hadden zaterdag namelijk een vroege vlucht en had mijn bijeenkomstjes gisteren avond al allemaal kunnen doen! Nu moet ik vanavond alleen eventjes een uurtje op het kantoor zitten! Het was gisteren schijnbaar een grote chaos op Schiphol omdat het de eerste officiële vakantie dag was! In totaal waren er op onze vlucht 30 koffers niet mee aangekomen! Allemaal chagrijnige mensen dus, maar gelukkig hadden al mijn gasten wel een koffer!! Ooh wat bof ik toch weer! Verder hadden er ook 2 gasten (van Parga, dus van Yvonne) ook de vlucht gemist door alle chaos op Schiphol.

Verder ben ik deze week met Yvonne naar Lefkas stad geweest voor mijn autootje (die oude rammel getz) het probleem was dat hij niet meer starten, toen heb ik mijn auto dus omgeruild, maar toen kreeg ik later een telefoontje van Europcar dat er een deuk in mijn auto zit die er nog niet in zat! Onzin want die hele auto zit vol met krassen en deuken, Anyway nu schijnt het dat ik dus een eigen risico heb en dat grapje gaat me wel even mooi 350€ kosten! Mag toch hopen dat TUI dit voor mij gaat betalen want ik als stagiaire met een salaris van 250€per maand gaat dat wel een beetje lastig worden natuurlijk! Naja, ik hoop maar op het beste..

Verder ben ik afgelopen woensdag met Carina mijn collega van Rossholidays mee op excursie geweest; Sunset & Stars! Echt een hele toffe excursie. We vertrokken om 20.00 vanuit de haven in Nidri naar een strandje aan het vasteland van Griekenland. Echt een heel mooi lief strandje, wel vol met geitenkeutels maar goed, in het donker zag je dat toch niet!! ;) Was wel heel grappig want ik had met Carina samen een handdoekje gespreid gelegd en we lagen er heel knus bij, toen Carina ineens zei tegen mij, Hee Sofie, heb je wel in de gaten dat we eigenlijk gewoon tussen de ‘geitenshit’ liggen!! Hahaha, wij natuurlijk hartstikke hard lachen. Het strandje schijnt ook echt Goatbeach te heten, schijnbaar komen alle berggeiten naar dit strandje toe omdat het heel schoon water is! Heel fijn voor die geiten, maar een beetje jammer voor ons!! Geitenkeutels of niet, het was een hartstikke mooie excursie en we hebben zelfs een internationale spaceshuttle voorbij zien komen! Jaja, het is dat de gids het aan wees met een laser lichtje anders had ik het nooit gezien, maar goed! Om 00.30 waren we weer terug in Nidri en toen zijn we ook maar geen afzakkertje gaan nemen want we waren allebei hartstikke moe.

Donderdag avond ben ik ook nog met Carina wezen uiteten bij Eleana, ons favoriete restaurantje in Geni. Verder bestaat mijn leven hier vooral uit ; Werken, uiteten, strand liggen/zwembad liggen, drankjes doen en al dat soort vervelende dingen!

Verder komt morgen (als het goed is) mijn leraar van school aan! Hij belde mij gisteren op toen ik aan het zwembad lag met een lekker glas verse Jus, hij vroeg stoor ik je? Uhh nee hoor ik lig lekker te relaxen aan het zwembad! W at een leven! ( Maar ik moet ook hard werken hoor!!) Overigens is dat ook de zin die ik hier het meeste zeg tegen Carina of Dymph; Goh, wat hebben we het hier toch slecht zeg.. ze moeten dan altijd erg hard lachen als ik dit zeg (minstens 1x per dag!)
Ik ben nu al weer bijna op de helft, ik vind het zo snel gaan. Voordat ik het weet zit ik thuis weer aan Erpels vlees & Groenten! (waar ik trouwens best wel weer eens zin in zou hebben!)

Dikke kus, Sofie

  • 03 Juli 2011 - 17:23

    Susan Van Grunsven:

    Hey Sofie

    Wat een gezellig verhaaltje weer. Ik kan me helemaal een beeld vormen van hoe jij daar alles onder controle hebt! Blijf lekker genieten, maar dat doe je wel zo te lezen. Ik zou de erpels, vlees en groenten wel in willen ruilen voor een lekkere suvlaki.
    Groetjes uit Deurne

    John en Susan

  • 03 Juli 2011 - 20:50

    Mama:

    ha sofie, vandaag met renie paul en marian gezellig een dagje naar belgie geweest. Het leek bijna vakantie, lekker wandelen,borrelen en heerlijk gegeten,dus leuke dag gehad. Fijn dat je weer een verhaaltje erop hebt gezet,want de afgelopen dagen hebben we elkaar niet veel gesproken dus nu zijn we ook weer bijgelezen.Tot snel op msn doei en een dikke kus van ons.

  • 03 Juli 2011 - 23:57

    Anique:

    Hee Sofietje,

    Idd, wat heb je het toch slecht meid!
    Fijn dat je lekker in je element zit.
    En ik snap dat je de tijd wilt laten vliegen om je 'love-ones' weer te zien.
    Maar geniet ma lekker dat je daar zit!
    Want hier gaat 't normale leventje toch wel door, en die blijft, ook wanneer je weer terug bent.
    Merk je trouwens niets van de bezuinigingen of politieke onrust e.d.?

    Liefs.xx

  • 04 Juli 2011 - 07:08

    Kristy En Ruben:

    heeey meid!
    Wat heb jij het toch slecht idd!;)
    Haha heerlijk toch even zo'n ritme.
    Wat vliegt de tijd toch zeg!
    Leuk verhaal heb je weer geschreven! Hopen dat het mee valt met je auto! En dat tui alles kan regelen!
    Nou sofie nog heel veel plz en succes. Tot snel weer meid! Dikke kus van ons xxxx

  • 04 Juli 2011 - 10:55

    Dianne:

    Complimenten voor de leuke verslagen hoor! Prachtige verhalen!
    Werk,want het zal nu wel steeds drukker worden, en geniet maar.
    veel groetjes,
    Jos en Dianne.

  • 04 Juli 2011 - 11:04

    Nelleke:

    Hallo lieve Sofiea

    Alles nog goed met jou dat lees ik wel.
    Je zult behoorlijk af moeten kicken als je terug bent denk ik. Papa en mama hadden het het ook zo fijn gehad daar. Ik heb het allemaal vernomen. Als je terug bent kom je hier maar weer een keer op de eet. Nou nog heel veel plezier geen deukjes meer en tot de volgende story. Groetjes en een dikke kus van ons allemaal. WNERR.

  • 04 Juli 2011 - 16:24

    Kristy R:

    Haa Sofietje,

    Wat weer een gezellig verhaal om te lezen!
    Ik lees wel weer dat jij het daar echt slecht hebt;) hahah.. Volgens mij vermaak jij je daar wel goed. Na het werk natuurlijk;) haha..

    Xx Kristy

  • 04 Juli 2011 - 18:47

    Karlijn:

    Hee zusje,
    Wat een leuk verhaaltje weer!
    Ik heb ook al ontzettend veel zin om in september naar jou te komen! Maar helaas voor mij is Stan eerst aan de beurt!! ;)
    Je krijgt de groetjes van Rob uit China!
    Geniet er nog maar van.
    xxx van mij

  • 04 Juli 2011 - 20:39

    Marian:

    Ha Sofie,

    Wat een leven daar....hard werken tussen het uit eten, de terrasjes, jus drinken aan het zwembad, het strand door...je hebt het maar slecht!!! Leuk dat je het zo naar je zin hebt! Ik hoop dat het met een sisser afloopt met dat deukje.

    Gister een leuke dag gehad met jullie pap, mam, Renie en Paul in het Belgische Lier, leuk stadje en hardstikke gezellig.

    Net het weerbericht gezien, je zit daar goed! Stralend weer daar!

    Geniet er van,
    Marian

  • 05 Juli 2011 - 10:30

    Carlijn:

    Ik zie het wel weer, je hebt het nog steeds heel goed naar je zin! Houden zo! :D

    X

  • 05 Juli 2011 - 15:22

    Arno En Erna:

    Ha Sofie, leuk verhaal weer, alleen dat van je auto, maar hopelijk wordt dat netjes opgelost.
    Verder heb je volgens ons niks te klagen, gelukkig maar. Geniet er nog van. Doeiiiiiiiiiii

  • 05 Juli 2011 - 20:05

    Evelyne:

    Ha Sofietje,
    Goed om te lezen dat je het, zelfs tussen de geitenkeutels, zo naar je zin hebt haha! Goede beoordeling gehad, neem ik aan! Succes met je autootje & geniet nog maar ff lekker verder daar!
    Xx

  • 08 Juli 2011 - 12:20

    Paul,Renie,Eline,Jel:

    Ha Sofia,
    Wat een goed leven heb jij, en maar uit eten, borrelen, stappen ( zorg maar dat er niet te veel kilo's aankomen) haha!!
    Hopenlijk dat de deuk met de auto ondertussen goed geregeld is.
    Wij hebben vanaf nu vakantie en vertrekken volgende week naar Zuid-Frankrijk met Jelmer en een vriendje. Ook naar het goeie weer, hoop ik.
    Eline moet nog even wachten, zij gaat begin augustus Chersonisos onveilig maken met 7 vriendinnen.
    Zo veel succes de komende tijd maar dat lezen we wel weer.
    Groetjes van ons allen.
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 21 Juli 2011 - 13:45

    Mama:

    Ha Sofie.
    Nu je laptop het weer doet wachten we op een nieuw verhaal.
    Kus papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sofie

Actief sinds 24 Maart 2011
Verslag gelezen: 611
Totaal aantal bezoekers 48101

Voorgaande reizen:

03 Mei 2011 - 20 September 2011

Stage TUI, Lefkas/Parga Griekenland

Landen bezocht: