Stage afgerond met een.... - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Sofie Enden - WaarBenJij.nu Stage afgerond met een.... - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Sofie Enden - WaarBenJij.nu

Stage afgerond met een....

Door: Sofieingriekendland

Blijf op de hoogte en volg Sofie

02 September 2011 | Griekenland, Nidri

8,5!!!

Goed he!? Ik be ook ontzettend blij dat ik mijn beoordeling gehad heb, en dat ik zo goed beoordeeld ben. (had eigenlijk ook niet anders verwacht!) Maar is toch altijd even spannend!
Verder ben ik vandaag nog op pad geweest voor mijn advertenties, en er hebben er weer 2 getekend, wat inhoud dat ik er nu 7 heb!! En dat was ook nodig ivm het tagged wat we moeten halen!
Dus ik ben nu helemaal klaar om naar huis te komen!! Nog een paar dagen en dan komen Karlijn en Rob al.
Yvonne mijn stagebegeleidster vertrekt aankomende dinsdag al. Ze vliegt dan de 12e meteen door naar Curacao waar ze gaat werken als chiefhostess voor een heel jaar! Vandaag hebben we even een 'afscheids' drankje gedaan en dus mijn beoordelingen ingevuld. Met als resultaat; dik geslaagd dus!

Verder komt morgen al de nieuwe hostess die voor Yvonne in de plaats komt. Ben benieuwd!!

Tot over 18 dagen!!

xxx Sofie

• 02 September 2011 - 17:36

Winnie:

Heeel goed bezig meid! Fijn om te horen dat je het zo goed gedaan hebt!

Tot over 18 dagen, dan gaan we heeel veel borrels drinken op dat je terug bent;) heb t gemist haha!

Xx

• 02 September 2011 - 18:09

Papa En Mama:

Hartstikke fijn dat je beoordeling zo goed is en de rest ook zo goed gelukt is. We zijn trots op je maar dat wist je al. Kun je nu mooi afscheid van alles en iedereen nemen en nog een fijne week doorbrengen met Karlijn en Rob. Dikke kus van ons.

• 02 September 2011 - 18:12

Evelyne:

WOW Sofie! Gefeliciteerd!
    Wat een super-beoordeling; vast en zeker dik verdiend!

Geniet nog maar een paar weekjes/daagjes & dan zien we je snel weer in NL! Xx

• 02 September 2011 - 18:26

Kristy R. :

Haa Sofie!!!

Dat heb je super goed gedaan, meid! Ik ben trots op je! Met zo'n mooi punt mag je zeker terug komen:)

Geniet nog van de laatste 18 dagen, ook nog samen met Karlijn en Rob!

Xx Kristy

• 02 September 2011 - 21:15

Ellen:

Wauw, super zeg! Jij kunt lekker met je beentjes omhoog gaan zitten. Geniet er nog van meid!

X

• 03 September 2011 - 18:02

Marian:

Proficiat!!!!!
    Hardstikke goed zeg, een 8,5!! Nu ben je echt klaar om eens echt vakantie te vieren. Als je terug bent pakken we er een borrel op!!

Tot over eventjes,
    Marian

• 04 September 2011 - 08:17

Nelleke:

Ha lieve Sofie.
    Geweldig wat een goed punt heb je gehaald zeg. Maar we hadden ook niet anders verwacht van jou hoor. Met zo´n babbel. Eigenlijk kun je nu je koffertje al pakken maar je moet het toch maar goed afmaken. En nog een paar daagjes en Rob en Karlijn komen al en dan nog een paar en dan zie je mij weer. Ik denk dat je dat wel heeeel fijn vindt ha ha ha . Nou Sofietje nog een paar hele fijne weken en tot de 22e. Groetjes en dikke moel. WNERR

• 04 September 2011 - 11:13

Julia:

Hey Sofie,

Super goed van je, die 8,5. Zo te lezen heb je een super tijd gehad, die je je leven niet meer vergeet! Veel succes verder met je studie en je leven weer oppakken in NL.

Groetjes, Julia

• 04 September 2011 - 12:43

Bente:

Goed gedaan zeg,, Wat een super mooie beoordeling. Fijn om je tijd met zo'n punt af te sluiten.

Nog een paar daagjes doorzetten en je kunt iedereen weer in je armen sluiten, Succes!

X Bente

• 04 September 2011 - 17:07

hallo sofie,

paps heeft mij het een en ander verteld over, waar jij allemaal ben ge
    weest leuk omdat allemaal op de com
    puter terug te lezen.heb ook gehoord dat een collega van jou pap
    bij jou was in de bus.ik heb deze computer nog niet zo lang dus hoop ik
    dat het goed overgekomen is
    je komt al weer bijna weer naar huis
    dus tot gauw

liefs marijke

• 05 September 2011 - 13:57

Arno En Erna:

Nou Sofie goed gedaan!! Nu nog lekker even genieten, veel plezier met Karlijn en Rob en tot gauw.

• 05 September 2011 - 14:58

Kristy K:

Heey Meid,
    Super goed zeg!! Je krijgt wat je verdiend hebt he!:) Veel plz nog komende 15 dagen!! xxxxx kris

• 06 September 2011 - 09:35

Anique:

He meid!

Van harte gefeliciteerd met je beoordeling.
    En volgens mij heb je die ook dik verdient!
    Goed om te horen dat je het fijn hebt gehad en veel geleerd hebt!
    En natuurlijk is het begrijpelijk dat je het nu wel weer even gezien hebt.
    Kan me voorstellen dat het zwaar is geweest wat verantwoording betreft!
    Maar deze ervaring nemen ze je in ieder geval nooit meer af!

Geniet er nog even van & neem je de zon straks mee naar Nederland?
    B.v.d. ;)

Liefs, xx Anique

• 08 September 2011 - 17:08

Marijke:

hallo sofie,

je kunt nu de dagen wel aftellen
    pap is blij dat je weer naar huis
    komt.
    als hello,goodbay op de t.v komt
    zegt hij zo halen wij onze sofie ook
    op.
    groeten aan je vrienden in het
    zonnige griekenland

liefs marijke

• 09 September 2011 - 11:46

Marijke De Jong:

super,jou beoordeling,heb het van paps gehoord
    nog even meid,dan halen paps en mams jou weer op van het vliegveld.
    gr. marijke

• 09 September 2011 - 17:10

Paul,renie,eline,jel:

Ha Sofia,
    Goed gedaan zeg een 8,5.
    Dat heb je toch maar mooi verdiend!!
    Fijn dat Karlijn en Rob morgen komen dan kun je hun ook nog even alle mooie plekjes laten zien en gaat die laatste week snel voorbij.
    Nou tot gauw en geniet daar nog maar even van het mooie weer want hier is het tamelijk troosteloos.
    Groetjes van ons allemaal.
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 10 September 2011 - 09:00

hoi sofie,

al de kriebels om weer bij mams
    en paps te zijn?
    je hebt het keileuk gedaan.

• 10 September 2011 - 20:14

Jack En Ria :

hallo Sofie

gefeliciteerd met je geweldige stage
    nu een paar leuke dagen met Karlijn en Rob.
    veel plezier samen en doe ze de groetjes.

groetjes Jack en Ria vanuit Leende