Alweer bijna een maand! - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Sofie Enden - WaarBenJij.nu Alweer bijna een maand! - Reisverslag uit Nidri, Griekenland van Sofie Enden - WaarBenJij.nu

Alweer bijna een maand!

Door: sofieingriekenland

Blijf op de hoogte en volg Sofie

27 Mei 2011 | Griekenland, Nidri

Jassou!

Al weer de 27ste mei. Wat betekend dat ik hier al weer bijna een maand zit! Ik vind het toch wel erg snel gaan tot nu toe moet ik zeggen! Maar dat zal ook wel komen omdat ik het hier goed na mijn zin heb! Vorige week had ik afentoe was baal momentjes, dat ik me eigen afvroeg; waarom wou ik dit ookal weer zo graag?? Maar ik kan daar nu een heel goed antwoord op geven; Omdat dit werk mij echt een kick geeft!!

Oké, eerlijk is eerlijk, met de boekingen wordt het nu langzamerhand drukker (tot nu toe was het redelijk rustig voor mij), ik krijg vanaf 4 juni een grote groep, wat betekend dat ik nu dan eindelijk een informatiebijeenkomst ga houden dat ik er zelf niet meer gezellig tussen ga zitten omdat het telkens maar groepjes tussen de 5/10 man zijn. Maar vanaf 4 juni zal ik écht gaan presenteren, wat in houd dat ik voor een groep van 20/25 man mijn informatie zal verstrekken, staand!;). In het hoogseizoen zullen deze groepen nog groter zijn. Nu doe ik het nog heel fijn, want de hotels in Nidri pak ik allemaal samen in Hotel Royal Nidri, wat voor ieder hotel centraal is gelegen! Waardoor ik nu nog niet een super vol schema heb. Ik heb al contact gehad met een restaurant hier op de boulevard in Nidri. En als het hoogseizoen strakjes begint zal ik mijn informaties voor alle hotels in Nidri hier gaan houden, net wat meer ruimte en kan ik mensen al meteen van alles aanwijzen, bijvoorbeeld de leuke schattige eilandjes die liggen voor de kust van Nidri (Skorpius, Madouri, Sparti etc).

Verder heb ik vandaag kennis gemaakt met de reporter van de Libelle (magazine) die is deze week op de bestemming Parga Lefkas om een exclusive uitgaven met leuke dingetjes over deze bestemming en een leuke aanbieding in samenwerking met TUI Nederland voor in de Libelle te schrijven.

Verder zijn er deze week ook 2 product managers vanuit het kantoor in Nederland voor TUI hier om de accommodaties te beoordelen en om nieuwe hotels te bezoeken om deze eventueel ook op te nemen in de brochure. Dit omdat er volgend seizoen (2012) meer stoelen zijn te boeken naar Preveza wat inhoud dat er dus ook meer kamers nodig zijn! Het zijn 2 jonge meiden (27) en heb vandaag op het kantoor gezellig met ze gebuurt. Ze vertelde dat ze aan de genen had verteld die uiteindelijk de stagaires ging plaatsen op de bestemming, dat ze voor de bestemming Lefkas iemand zochten die dit wel moest aan kunnen, het is schijnbaar een uitzonderlijke bestemming omdat de stagiaire hier min of meer toch alleen zit! Ze zei dat ik wel een goede indruk had achter gelaten en dat ik daarom voor deze bestemming uitgepikt ben! Nou ik vind het nog al wat!!

Tot nu toe gaat alles goed, af en toe loop ik nog wel tegen dingetjes aan die ik gewoon niet weet, maar tot nu toe heb ik alles gewoon prima op kunnen lossen (tuurlijk wel met hulp van Yvonne!;)) Verder heb ik vandaag tot 16.00 op het kantoor gezeten terwijl ik eigenlijk maar tot 14.00 er hoefde te zijn, maar dit was de eerste keer voor mij dat ik al mijn administratief werk zelf moest doen, ik heb de enveloppen van Parga en Lefkas geschreven, en dat waren er nog al wat (dat wordt dadelijk nog wat in het hoogseizoen als er écht veel boekingen zijn!!) Nu zit ik lekker in het zonnetje op mijn balkonnetje, want ik kan voortaan lekker vanaf mijn balkon internetten! Ideaal!

Gisteren ben ik met Yael, een ander nederlands meisje wat werkt op het kantoor waar onder andere ook de hostess van Sudtours haar administratie doet zit naar Vasiliki beach en Sivota geweest. Heerlijk mijn een van de eerste keer sinds ik hier ben echt lekker op het strand gelegen! Daarna zijn we savonds nog lekker wezen eten in Lefkas stad! Verder is mijn gast ontslagen uit het ziekenhuis en maakt ie het nu goed! Hopelijk dat hij stabiel blijft en dus de 31ste weer fijn terug mag vliegen naar Amsterdam!
Vanavond ga ik met de 2 meiden die hier nu zijn (de product managers) uiteten in de haven van Nidri (wat een slecht leven!!) Morgen vroeg heb ik weer ochtend transfer en morgen avond houd ik mijn bijeenkomsten, wat inhoud dat ik dan zondag overdag lekker vrij ben en alleen in de avond een kantoor uurtje heb!!

Hoe is het daar met jullie allemaal?? Houden jullie mij wel een beetje Up to date? Zijn er nieuwtjes, roddels of iets anders, mail ze na me, ik ben benieuwd!! ;)
Xxxxx Sofie

  • 27 Mei 2011 - 15:26

    Kristy R:

    Haa meid!

    Wat super om je verhaal weer te lezen en dat je dipje gelukkig weer weg is.
    Je verveelt je niet, dat lees ik wel.
    Pas maar dat als je dadelijk terug komt, niet nog alleen uit eten wilt;) hahah..

    Nou meid, veel succes morgen met je transfer en bijeenkomsten..

    Ik spreek je wel weer!!

    Doei Xx Kristy

  • 27 Mei 2011 - 16:17

    Mama:

    Ha meisje, leuk om je verslag weer te lezen. Ij denk dat je tegen de tijd dat wij komen ,druk bezet bent want dan begint het seizoen ook. Maar ja je hebt dan in ieder geval ook je draai gevonden. Echt fijn dat je nu op je balkonnetje kunt internetten, blijven we nog beter op de hoogte. Vanmiddag waren opa en oma hier en ik heb je verhaaltjes voor gelezen en de fotoos laten zien. Ze vonden het prachtig en veel groetjes van hun en een dikke kus van ons.

  • 27 Mei 2011 - 16:27

    Kristy K:

    Heey meisje van het goeie leven!;)
    Zo te lezen heb je het super naar je zin!! Kei leuk om te lezen!
    Heeerlijk he zo veel uiteten gaan, fijn weer en leuk werk he!;)
    Veel succes en super veel plezier! Tot je volgende verhaal!
    Liefs X Kristy

  • 27 Mei 2011 - 18:56

    Simone:

    heee meis,
    Weer een super leuk verhaaltje, en dat is wel heel bijzonder ja dat jij dan op die bestemming bent geplaats:D maar je kan het natuurlijk ook haha.
    Nou meid succes in de zomer alvast met je grote bijeenkomsten en gaat je zeker lukken:D

    Groetjes uiit het oh zo warme lanzarote haha
    xxxx

  • 27 Mei 2011 - 19:42

    Yvonne En Loudy:

    Hey sofietje,
    Heerlijk om weer iets van je te horen!
    Zo te horen gaat het allemaal prima met je. Alweer een maandje voorbij wat gaat de tijd toch snel!
    We mailen na het weekend wel weer alle roddels door.
    Je hebt vandaag de grootste roddel al gehoord op MSN ;) hihi

    X yvonne en Loudy vanuit het hofje

  • 28 Mei 2011 - 08:46

    Susan Van Grunsven:

    Heey Sofie,

    Gelukkig deze keer niet weer zo'n spannend verhaal op de scooter, maar gewoon werkbeslommeringen. Je zult het best druk gaan krijgen, alhoewel het toch nog allemaal heel relaxed klinkt. Leuk om telkens je ervaringen te lezen. Have fun!!

    Susan

  • 28 Mei 2011 - 12:45

    Sophie:

    Hee meid,
    Leuk verslagje weer! De tijd vliegt idd echt voorbij he. Vind het echt knap dat je alles zowat in je eentje doet!
    Geniet er nog van!

    xxx

  • 29 Mei 2011 - 09:45

    Marian:

    Tjongejonge, Sofie, het is hard werken daar!!!!!!!!!!!!!

    Geniet er van!

  • 30 Mei 2011 - 08:52

    Jos En Dianne:

    Geweldig wat jij daar allemaal meemaakt!
    En alweer bijna een maand voorbij,jeetje.
    De tijd vliegt,dus wel blijven genieten, ook al wordt het drukker.

    Heel veel groetjes uit heel Oirschot,

    Jos en Dianne

  • 30 Mei 2011 - 09:44

    Arno En Erna:

    Hallo Sofie
    Wat een leuk verhaal weer, je houdt ons goed op de hoogte. Ja het drukkere seizoen komt er nu aan!! Je zult je niet te vervelen. Hier in Oirschot alles prima, vandaag prachtig weer, met ws. 29 gr. Veel groetjes Arno en Erna

  • 31 Mei 2011 - 11:32

    Renie,paul,eline,jel:

    Ha Sofia,
    Fijn dat je het zo goed maakt en dat je weer vanalles beleefd hebt.
    Gisteren nog in Maarheeze geweest voor mylene avond, zelfs jullie pap vond het leuk, al die luchtjes.
    Veel groetjes en hou ons op de hoogte hé.
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 31 Mei 2011 - 19:46

    Lisanne:

    Sofietje fijn dan je het naar je zin heb. Groetjes en kusje van heel de familie van den Enden inclusief Opa karel:)

    xxxxx

  • 03 Juni 2011 - 10:31

    Karlijn En Rob:

    Ik had je verslag natuurlijk allang gelezen maar nog geen berichtje geplaatst!
    Gelukkig spreken we elkaar wel regelmatig via msn en skype!
    Wederom een leuk verhaaltje.
    Die foto van die slang is wel gaaf! Succes nog daar met alles.
    Leuk dat het drukker begint te worden met de toeristen!!
    xxx

  • 03 Juni 2011 - 12:04

    Nelleke:

    Ha die lieve Sofietje

    Hoe gaat het met je?
    Ik denk zo van goed na alles wat ik lees en hoor. Hier is ook alles in goede staat. Volgende week op vakantie in Cochem samen met je papa en de bewoners van het Hofpad. Gezellig! Ik heb er wel zin in en ik hoop de mensen ook. Ik zal goed op je papa gaan passen. Je hoort het wel hoe het verloopt. Verder het allerbeste maar weer en de groeten van Wim Evelyne Robert+Rowan en hele dikke kus van ons allemaal.
    xxNelleke

  • 04 Juni 2011 - 11:33

    Steffie:

    Sofietje!

    Wat heb jij een goed leven zeg daar! Ik ben een trouwe fan van deze site haha! Ik kijk er iedere week wel een keertje op.

    Vergeet er niet van te genieten het is zo weer voorbij!

    Veel plezier nog! xxx Steffie van Otterlo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sofie

Actief sinds 24 Maart 2011
Verslag gelezen: 633
Totaal aantal bezoekers 48165

Voorgaande reizen:

03 Mei 2011 - 20 September 2011

Stage TUI, Lefkas/Parga Griekenland

Landen bezocht: