Wijzigingetje... - Reisverslag uit Maarheeze, Nederland van Sofie Enden - WaarBenJij.nu Wijzigingetje... - Reisverslag uit Maarheeze, Nederland van Sofie Enden - WaarBenJij.nu

Wijzigingetje...

Door: sofieingriekenland

Blijf op de hoogte en volg Sofie

21 April 2011 | Nederland, Maarheeze

Hoi lieve vriendjes/vriendinnetjes, familie&kennissen!

Mijn laatste berichtje vanuit Nederland voor op mijn waarbenjij!

Ik heb gisteren via de mail contact gehad met mijn stage begeleidster in Parga. Na wat over en weer te hebben gemaild werd het voor mij duidelijk dat mijn bestemming niet Parga, maar Lefkas is. Beetje verwarrend idd.. Na een maand er vanuit zijn gegaan naar Parga te gaan viel dit wel een beetje rauw op mijn dak..
Ik zal de situatie even uitleggen!

Vanuit TUI Nederland kreeg ik dus ongeveer een maand geleden het bericht te horen dat ik mijn stage zou gaan lopen in Parga. Nu blijkt dat Parga/Lefkas een combinatie bestemming is waarvan de luchthaven Preveza (waar ik zelf aankom maar ook de vakantie gasten die ik ga ontvangen) precies in het midden ligt van deze 2 bestemmingen.
Mijn stage begeleidster zit dus in Parga (omdat hier meer hotels zijn) En ik kom op Lefkas te zitten!(wat rustiger!) Parga en Lefkas is voor mij beiden in principe nog onbekend omdat ik zelf hier nog nooit geweest ben.Dus het is allemaal erg spannend! Ik moest even wennen aan het idee dat ik er dus écht alleen ga zitten, en hoop dat ik me niet alleen ga voelen en snel wat contacten zal gaan leggen.Ik werk op Lefkas wel samen met een agentschap en mijn stage begeleidster heeft me al gerust kunnen stellen via de mail want het schijnen hele lieve behulpzamen mensen te zijn! I hope so..
Mijn stage begeleidster is hard op zoek na een appartementje voor mij op Lefkas, dus waar ik precies kom te zitten, ik heb nog géén idee!! Wel krijg ik een autootje, dus in mijn vrije tijd kan ik overal naar toe; ook naar Parga! ;)
Hopelijk pakt het allemaal alleen maar positief uit! Al met al heb ik nog steeds heel veel zin in deze uitdaging!
Just go for it!!

xxx Sofie




Ondertussen heb ik bericht gehad, en heb een appartementje in het toeristische plaatsje Nidri. Midden in het centrum! Ideaal dus. Op Lefkas zelf zal ik 10 hotels hebben waar onze gasten zullen verblijven! Dus werk genoeg voor mij! ;)


  • 21 April 2011 - 14:12

    Simone:

    hee meid
    nou dat is nog effe een verandering haha'
    maar jij gaat je echt niet alleen voelen hoor, jij kan toch altijd al snel contacten maken dus dat kan je daar ook hoor ;)
    nou meid geniet nog maar lekker van je vrije dagen, want dadelijk is het hard werken haha

    nou meid heel veel succes in Lefkas, en ik hoor van je :D

    dikke xx
    Simone

  • 21 April 2011 - 14:32

    Kristy:

    Haa Sofietje,

    Kijk ik even op hyves, zie ik dat je al een waarbenjij site hebt en lees ik je berichtjes.

    Oei dat is wel even iets anders dan. Wel weer even wennen dat je naar een andere plaatsje gaat.

    Ik denk dat jij toch wel snel contact maakt met andere mensen en anders gaan we gewoon veel skypen;) al moet ik dat dan nog wel even downloaden;) haha.

    Ik ga je zeker volgen en heb me al aangemeld, zodat ik steeds een berichtje krijg als je er een nieuw reisverslag hebt opgezet!

    Xx Kristy R.

  • 21 April 2011 - 16:06

    Kris:

    Heey lieverd!
    Weet zeker dat jij het daar helemaal super gaat hebben! Snap goed dat het even een grote omschakeling is dat de plaats veranderd is. Maar ook dat zal zeker goed gaan komen!
    Ik houd je in de gaten!;)
    xxxx Kristy

  • 22 April 2011 - 09:51

    Yvon:

    Ach, het een of het ander... je GAAT dat is al heel wat!
    Na een beetje googlen, vind ik Lefkas er misschien nog wel mooier uitzien ;)
    Ik ben in ieder geval al trots!

    Xje

  • 26 April 2011 - 07:28

    Carlijn:

    Gelukkig blijf je heel cool onder alle veranderingen, dus ik verwacht dat alles goed gaat komen!
    Het aftellen is nu echt begonnen. Een laatste borrel met koninginnendag? ;)

    X Carlijn

  • 02 Mei 2011 - 20:13

    Paul,renie,en Kids:

    Ha Sofie,
    Het was een gezellig feestje gisteren.
    Heb je je koffer nu eindelijk ingepakt?
    Nogmaals een hele goede reis en heeeeel veel succes daar in dat mooie Griekenland!!!
    Doeiiiiiiiiiiiii

  • 03 Mei 2011 - 12:59

    Arno En Erna:

    Nou Sofie, eindelijk is het zover!! Als het goed is sta je nu klaar voor vertrek. SPANNEND!! Heel veel succes en vooral veul plezier daar. Goede reis en misschien tot snel op skype? XXXjes

  • 04 Mei 2011 - 21:21

    Frank:

    Hoi meisje. Ben heel blij met je mooie verslag. Ben trots op jou dat je het onbekende meteen met zo'n positieve instelling tegemoet treedt. De laatste week was ook zo ontzettend spannend. Er zal nu alvast veel van je afgevallen zijn, maar het blijft een hele klus. Maar een goed begin is het halve werk. Succes in Nidri en tot gauw.

    Frank

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sofie

Actief sinds 24 Maart 2011
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 48165

Voorgaande reizen:

03 Mei 2011 - 20 September 2011

Stage TUI, Lefkas/Parga Griekenland

Landen bezocht: