Greece, here i come!!! - Reisverslag uit Maarheeze, Nederland van Sofie Enden - WaarBenJij.nu Greece, here i come!!! - Reisverslag uit Maarheeze, Nederland van Sofie Enden - WaarBenJij.nu

Greece, here i come!!!

Door: sofieingriekenland

Blijf op de hoogte en volg Sofie

25 Maart 2011 | Nederland, Maarheeze

Dag lieve vriendjes, vriendinnetjes & familie

Zoals vele van jullie al weten vertrek ik 2 mei!!(idd dan ál!!) voor 4 maanden en 3 weken naar Griekenland, om precies te zijn het plaatsje Parga! Haha geen Cherso maar een ontzettend lief schattig stadje op het vaste land van Griekenland, uiteraard aan zee!!
Ik ga daar werken voor TUI Nederland als standplaatshostess, en mag dan alle klachten aanhoren en problemen op gaan lossen! Haha, natuurlijk zijn er ook veel leuke dingen aan mijn stage daar plus het is heel afwisselend werk dus ik zal me ik niet zo snel vervelen! Maar het zal vooral heel hard werken worden! Ik heb dit gisteren te horen gekregen en moest even 4x vragen; waar ga ik heen?? Hoe heet dat?? Waar ligt dat?? (natuurlijk nooit van het stadje PARGA gehoord! ;) ). Heb lang in spanning zitten wachten maar ben heel blij met mijn bestemming! Vertrek om precies te zijn al over 37 dagen!! Spannend!
Vanaf 2 mei ben ik dus online te volgen via deze waarbenjij!

xxx Sofie

  • 25 Maart 2011 - 16:01

    Susan Van Grunsven:

    Heey Sofie,

    Wij wensen jou een hele fijne tijd in Parga. Het ziet er geweldig uit als je op internet kijkt. Af en toe zal de heimwee best wel toeslaan maar probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken. En gelukkig is het niet zo heel ver weg en zul je beslist van de ene of andere bezoek krijgen. Geniet er lekker van, al zal het inderdaad hard werken zijn.
    Groetjes uit Deurne

    Susan

  • 25 Maart 2011 - 16:12

    Bernice:

    Hee vrouwke!!

    oh oh oh wat ga ik je missen!! Maar we moeten he! En we gaan er zeker wat van maken. Geniet er van maar dat zal wel goed komen! Ik ga je goed in de gaten houden!! Heel veel succes en vooral plezier!

    En hele dikke kus van mij!

  • 25 Maart 2011 - 22:54

    Yvon:

    Gewoon omdat het kan.
    Lekker genieten Soof!
    Je gaat het helemaal maken daar, daar ben ik overtuigd van!

    X

  • 27 Maart 2011 - 18:49

    Sophie Chambon:

    Super leuk Sofie!
    Heb het even op internet bekeken en het ziet er idd prachtig uit! Ga je verslagen zeker volgen :)

  • 28 Maart 2011 - 14:24

    Karlijn:

    Hee sissie..
    Ik vond je site net! :) Volgens mij heb je er super veel zin in. En ik ook, want nu heb ik uiteraard weer een goede reden om begin sept. op vakantie te gaan naar...Parga!!
    Volgens mij ga jij je daar niet vervelen...Het ziet er op internet iig super mooi uit!
    xxx Katie..

  • 28 Maart 2011 - 17:13

    Papa En Mama:

    Eindelijk bekend waar je heen gaat!!!!18 juni komen we kijken hoe het met je gaat en natuurlijk Parga bekijken.

  • 06 April 2011 - 17:18

    Kristy:

    Hey Chick!
    Wat leuk allemaal he! Ben benieuwd naar je avonturen daar!! Nog ff en dan is het al zo ver!!
    Kom je zeker opzoeken!!
    Xxx Kris

  • 17 April 2011 - 09:53

    Arno En Erna:

    Ha Sofie, we hebben je site ook gevonden, en we gaan je natuurlijk volgen daar. Een hele fijne tijd in Parga, maar we komen nog afscheid van je nemen hoor! Veul groetjes uit Oirschot

  • 18 April 2011 - 10:01

    Carlijn:

    Hey Sofie!

    Via via kwam ik op je site terecht. Ik denk dat het helemaal gaat goed komen met jou, lekker genieten van alles wat je daar mee gaat maken! :)

    Veel plezier alvast!

    X Carlijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sofie

Actief sinds 24 Maart 2011
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 48161

Voorgaande reizen:

03 Mei 2011 - 20 September 2011

Stage TUI, Lefkas/Parga Griekenland

Landen bezocht: